wtorek, 7 sierpnia 2012

To już miesiąc

Tak, już miesiąc mieszkam w Warszawie. Coraz lepiej się tu czuję, chociaż tempo życia jest przyspieszone kilkukrotnie.

Nauka angielskiego warszawa idzie mi świetnie. Moja szefowa wysłała mnie na angielski dla firm warszawa. Vega jest po sąsiedzku, więc mam blisko po pracy. Świetni nauczyciele, fajna atmosfera. Dawno już myślałam o tym, by podszkolić swoje umiejętności językowe.

Moje mieszkanie wygląda coraz bardziej na moje. Pożyczki pod zastaw warszawa, które mieszczą się pode mną, są świetnym sąsiadami – no, może cukru nie pożyczą, ale przynajmniej mam ciszę i spokój, a dodatkowo ochronę. Bo panowie ochroniarze (i monitoring także) wejścia do mojego domu, pilnują jak oka w głowie.

Kaśka mieszka niedaleko, więc mam przyjaciółkę w pracy, z którą często wychodzę na miasto. O tak, Warszawa – to jest to!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz