czwartek, 23 sierpnia 2012

Wygrałam nowe meble!!!

Jakiś czas temu w miesięczniku „Aranżacja wnętrz” znalazłam ogłoszenie o konkursie, w którym nagrodą było odnowienie mieszkania. Konkurs polegał na wysłaniu do redakcji zdjęcia, na którym pokazane było pomieszczenie, które chciałoby się zmienić i opisać te zmiany . Ważne było, żeby mieć konkretne ciekawe pomysły na wprowadzenie funkcjonalnych ulepszeń, które poprawiłyby nie tylko wygląd, ale też komfort użytkowania.
Konkurs wydał mi się niesamowicie interesujący. Trzeba było wykazać się naprawdę dużą pomysłowością i zmysłem designerskim, ale w zamian dostawało się możliwość wprowadzenia tych swoich innowacji w życie, w swoim własnym domu.
Już od jakiegoś czasu planowałam kupić meble na zamówienie do kuchni, uznałam więc, że warto spróbować i może uda mi się zaoszczędzić. Porobiłam mnóstwo zdjęć, napisałam, że chciałabym duży blat, który można wysuwać, obracać i używać jako stolik, który normalnie nie mieści się w mojej małej kuchni na stałe, do opisu załączyłam także rysunek, żeby wszystko było jasne. Wszystko wysłałam mailem do redakcji, długo nie było żadnego odzewu, więc pomyślałam, że pewnie ktoś inny wygrał. Zaczęłam już nawet organizować środki finansowe, by mimo wszystko wprowadzić te zmiany w kuchni. Jednak we wtorek czekała na mnie w skrzynce na listy nie lada niespodzianka, znalazłam w niej list z informacją, że zajęłam pierwsze miejsce w kategorii meble kuchenne Bydgoszcz! I firma, której domeną jest projektowanie wnętrz Bydgoszcpomoże mi zrealizować mój pomysł, musiałam się uszczypnąć w rękę, bo myślałam, że mi się to śni. Choć już kilka dni minęło ciągle nie mogę w to uwierzyć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz