wtorek, 18 września 2012

Dopieszczona nowym wnętrzem

Domy w starym budownictwie potrafią dać się we znaki. Moje dwupokojowe własne M zdecydowanie także do nich zalicza. Ostatnimi okresy zapragnęłam zmienić umeblowanie. Starodawne meblościanki i komody były jeszcze po babci i pomimo wartości sentymentalnej trudno było je uznać za cieszące oko starocie. Były starodawne i zużyte. Postanowiłam nabyć nowiutki zestaw i odnowić wszystkie wnętrza.

W praktyce nie okazało się to wcale takie proste. Wnęka w mniejszym pokoju wszystko psuje. nie mogłam skomponować nic sensownego w tym miejscu. Zdecydowałam także więc na jego umeblowanie na zamówienie. Owszem liczyłam także z większymi kosztami, ale trudno, mam chyba prawo sobie dogodzić. W końcu umeblowanie będą służyć mi latami.

We mojej głowie rodziło także coraz sporzej pomysłów. A być może też pomalować ściany... i kupić jakieś stylowe dekoracje. Wpisałam w wyszukiwarkę projektowanie wnętrz Bydgoszcz i znalazłam to, czego chciałam. Trafiłam na jego firmę, która przedstawiła mi atrakcyjną propozycję na aranżację mojego mieszkanka i wcale nie wydałam aż tak dużo, być może i sporzej niż zamierzałam, ale przecież odrobina luksusu mi także należy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz