wtorek, 18 września 2012

Meblowanie mieszkania

Od niedawna pozostaję świeżo upieczoną panią mieszkania. Wzięłam ślub pół sezonu temu, lecz wówczas nasz nowy lokal mieszkalny został skończony, tak aby się tylko wprowadzić. Strasznie się napawałam, że będę mogła samodzielnie wybierać odcienie ścian i umeblowanie Zależało nam, aby stworzyć coś w rzeczywistości unikalnego.

Nie pragnęłam posiadać w domu zwyczajnych typowych sprzętów, które można kupić w prawie każdym salonie meblowym. Pragnęłam, żeby goście przybywający do naszego m się nim ekscytowali. chciałam czegoś stylowego i nowomodnego, z nutą artyzmu. Kupiliśmy umeblowanie na zlecenie, którego wygląd samodzielnie starałam się jak najbardziej zasugerować projektantom.

Umeblowanie mam takie jakiego pragnęłam, a przy wizycie znajomych słucham okrzyki zachwytu. Niezbędna okazała się pomoc projektowanie wnętrz Bydgoszcz, zupełnie sama bym sobie z tym nie poradziła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz