środa, 20 lutego 2013

Człowiek uczy się całe życie

Nigdy nie narzekałam na mój poziom języka angielskiego. Kiedy więc szef zarządził, że nasza firma będzie brała udział w kursie języka angielskiego dla firm początkowo nie przejawiałam zbyt dużej chęci do wzięcia udziału w szkoleniach. Cieszyłam się, że szef dba o nasz rozwój i dąży do tego, żebyśmy mogli rozszerzać swoją wiedzę, ale mówiąc nieskromnie uważałam, że taki kurs nie jest po prostu mi potrzebny. Jak bardzo się myliłam! Na pierwsze zajęcia poszłam z czystej ciekawości. Chciałam tylko zobaczyć co będzie się działo na zajęciach. Poszłam na jedne zajęcia i po nich już przez chwilę nie myślałam o tym, żeby rezygnować. Nauka w naszej szkole językowej Vega w Warszawie jest efektywna, ale także i przyjemna. Mogę korzystać z wielu zbiorów biblioteki, dzięki czemu wiele niezbędnych materiałów jest pod ręką. Zauważyłam, że co raz śmielej posługuję się językiem angielskim w codziennym życiu, nie krępując się. Poza tym istnieje możliwość zakończenia każdego z etapów egzaminem. Po zdaniu takiego egzaminu otrzymuje się certyfikat, poświadczający o znajomości języka na konkretnym poziomie. Bardzo się cieszę, że nasza firma może brać udział w kursach języka angielskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz