wtorek, 19 lutego 2013

Roczek chrześnicy

Za kilka dni córka mojej siostry skończy roczek więc razem z siostrą postanowiłyśmy urządzić małe przyjęcie. Marta ma się zająć przygotowaniem potraw, ja odpowiadam za dekoracje stołu. Obie chcemy, by ten dzień był wyjątkowy, gdyż mała Zuza jest oczkiem w naszych głowach. Uznałam, że balony dekoracje będą tu najbardziej odpowiednie. Nie chce jednak, by były to zwykłe balony. Dziś zamierzam odwiedzić dekoracje sklep. Podczas ostatniej w nim wizyty zauważyłam, że można zamówić balony w kształcie zwierząt. Znajdowały się w dziale dekoracje roczek. Mam nadzieję, że znajdę tam wiele ciekawych atrakcji dla naszej małej dziewczynki. Do nakrycia stołu planuję zaangażować naszą mamę, która wspomniała, że sama upiecze urodzinowy tort. Torty mojej mamy są pyszne! Nigdy nie zapomnę tortu, jaki przygotowała na wesele siostry. Sporo było kłótni, gdyż Marta chciała zamówić tort u cukiernika. Jak się okazało, było to całkowicie zbędne. Kilkupiętrowy tort stał się największą atrakcją wesela! ;) Do imprezy z okazji pierwszych urodzin Zuzki został niespełna tydzień. Zaczynamy przygotowania! Jestem niezwykle zafascynowana możliwością upiększenia tego przyjęcia. W końcu dekoracje urodzinowe są bardzo istotne. I co ważne, zostaną uwiecznione na zdjęciach, które zapewne nie raz będziemy oglądały w naszym kobiecym, rodzinnym gronie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz