środa, 20 lutego 2013

Własne kąty!

Wczorajszy dzień będzie oznaczony w kalendarzu jako jeden z najszczęśliwszych w moim życiu! W końcu odebrałam klucze do nowego mieszkania! Nareszcie! Jestem „na swoim”. Zawsze marzyłam o własnym M4, swoim kącie, który będzie tylko mój. Od dawna snułam plany jak będzie wyglądać moje mieszkanie. Urządzone przeze mnie od początku do końca. Już nie mogłam się doczekać, kiedy w końcu będę mogła urządzić swoją jadalnię. Wymarzone miejsce, którego brakowało mi w poprzednim domu. W końcu moje marzenia zaczną się urzeczywistniać. Przejrzałam chyba wszystkie katalogi z meblami, szukając odpowiednich. Jak na razie w oko wpadły mi cudowne, szklane stoliki barowe i drewniane stoły kuchenne. Muszę tylko przejść się po sklepach i dokładnie obejrzeć i porównać produkty. Czas na realizację planów i zakupowe szaleństwo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz