niedziela, 24 lutego 2013

Sposób na integrację

Niedawno przeprowadziłem się do Warszawy. Od dawna szukałem dobrze płatnej pracy, więc gdy tylko pojawiła się taka możliwość nie zastanawiałem się ani chwili, spakowałem walizki i wyjechałem. Trafiłem do firmy, gdzie pracowali wykwalifikowani ludzie, tworzący zgraną grupę. Na początku obawiałem się, że nie będę potrafił w pełni się z nimi zintegrować, skoro oni pracują ze sobą od kilku dobrych lat, a ja jestem nikomu nieznanym „nowym”. Praca szła mi nieźle, dogadywałem się ze swoimi współpracownikami, jednak najbardziej zintegrowałem się z nimi podczas kursu języka angielskiego! Nasz szef dba o rozwój pracowników, więc mamy możliwość wzięcia udziału w kursie językowym dla firm. Zajęcia są przeprowadzane w miłej atmosferze. Na zajęciach czuję się swobodnie. Poza tym lektor stara się aktywizować grupę, co w efekcie powoduje, że stanowimy zgraną ekipę. Nie tylko na zajęciach, ale również w pracy. Poznajemy siebie co raz lepiej, dzięki czemu łatwiej idzie nam współpraca na gruncie zawodowym. A wszystko to dzięki kursowi języka angielskiego. Kto by pomyślał!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz