piątek, 31 sierpnia 2012

Problem z wypowiedzeniem najmu

Znowu mam problem z lokatorami, którym wynająłem mieszkanie. Od jakiegoś czasu przestali wpłacać na moje konto pieniądze za wynajem, ostatnio przestali także opłacać rachunki. A wydawali się tacy porządni, z początku wszystkie zobowiązania terminowo regulowali, nawet przed terminem płatności. Kłopoty zaczęły się dwa miesiące temu, za wynajem zapłacili z dwutygodniowym opóźnieniem, w zeszły miesiącu w ogóle nie zapłacili, a w tym miesiącu otrzymałem list w którym firma windykacyjna upomina się o pieniądze z tytułu abonamentu za telefon. Postanowiłem z nimi porozmawiać, kilkakrotnie do nich dzwoniłem jednak nie odbierali ode mnie połączeń, po kilku dniach nieudanego nawiązania kontaktu pojechałem do mieszkania. Długo musiałem czekać pod drzwiami nim mi otworzyli i zechcieli ze mną porozmawiać. Byli strasznie aroganncy w stosunku do mnie, nie umieli wytłumaczyć dlaczego nie płacą ani podać terminu spłaty zobowiązań. Swoją postawą nie dali mi wyboru, zostałem zmuszony do wręczenia im wypowiedzenia najmu, jako przyczynę podając naruszenie umowy. Zapowiedzieli, że na pewno się nie wyprowadzą dopóki nie zagwarantuję im innego mieszkania. Byłem w szoku, z jakiej racji ja mam im szukać nowego lokum lub opłacać za nich rachunki? Dobrze, że niedaleko mnie swoją siedzibę ma kancelaria radców prawnych, będę musiał się do niej udać, z pewnością udzielą mi porady prawne jak się pozbyć uciążliwych i niechcianych lokatorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz